HTML

V4

Dima0037 2010.03.22. 15:18

 Tudom, ígértem egy tesztet, de még sajna nincs kész. Valamikor majd. Mindenesetre megjelent egy nem hivatalos videó a Smoke&Mirrors V4-ről. A Youtube-n találtam, a készítője Josh Brand, egy szintén népszerű kártyás. A MagicCon-on készült a videó egy ájfónnal, tehát HD minőségre ne számítsatok. Mindenesetre vegyetek egy nagy levegőt, és nézzétek meg:

 

Személy szerint nem számítottam semmi ilyesmire D&D-től. A kommentek is tükrüzik az emberek nemtetszését. Szerintem nem olyan horrorisztikus végülis, élőben biztos jobb a szép zöld fémes festék a hátlapon. Nyugodtan mondhatjuk azt, hogy most inkább a hátlapot minimalizálták, ahol már csak egy logó maradt középen, bármiféle elegancia nélkül, ami miatt szerettük az eddigi verziókat. A képoldal is elég érdekes, maguk a lapok szürkék, a fekete az fekete, a piros meg valami rikító biztonsági-mellénynarancssárga. Lehet, hogy csak a videó túloz, de ez biztos nem az a #FF0000 piros, amit már normális kártyáknál megszokhattunk. A figurás lapok szerintem maradtak minimalisták, sok bennük a zöld, meg a rikító narancssárga is kitűnik. A Joker-ek és a Pikk Ász maradt. 

Hát nemtudom. Inkább hasonlít egy Tragic Royalty-ra, mint egy S&M-re. Minőségileg biztos jók, ezzel nem szokott probléma lenni. Én összességben elég csalódott vagyok, de az is lehet, hogy ez egy fake, és a V4 ennél ezerszer jobb. Vagy nem. 

A videó valószínűleg nagyon torzít, ezért a színek is mások. Van remény (nagyon is sok), hogy nem is lesz ez rossz. Mindenesetre ne menjen el senkinek a kedve, ha akarsz/akartál ilyet, vegyél, és mutasd meg nekem! :D

Ottani idő szerint este 23:00-kor lesz elérhető az új deck. Elvileg már az első nap alatt szétkapkodják, tehát aki akar, az siessen! :D

Címkék: kártya dan and dave

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dimagic.blog.hu/api/trackback/id/tr531859707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása