HTML

Megnyílt!

Dima0037 2010.03.09. 21:00

Üdvözlök mindenkit! Már sok netes blog foglalkozik a bűvészettel, és gondoltam beállok én is, miért ne. Túl sok világrengető újdonság nem lesz itt, videók, leírások, képek, tesztek, meg minden más. Még csak kezdő blogoló vagyok, így bele kell jönnöm, de megpróbálkozok vele. Ha rendesen elindul a blog, egy-két naponta lesznek új bejegyzések. Addig is időt kérek, és nemsokára elkezdjük! :D

Címkék: első indulás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dimagic.blog.hu/api/trackback/id/tr731826724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2010.04.23. 16:36:23

Szia,
Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik, amit csinálsz.
Köszönöm a linket, természetesen én is kiteszlek Téged a Magic Blogra.

Üdv,
Drake

Dima0037 2010.04.24. 21:46:23

Köszi szépen! Végre egy felfedező... Már vártam :D
Köszönöm szépen, hogy kiraktál, sokat jelent. Nem akartam kérődzködni társoldalnak, minek zavarjak :D
(egy kis észrevétel: az oldaladon a link nem működik :D)

Repeatuntil 2010.05.21. 18:41:41

Hellobello!
Jók a bejegyzések és a vidijeid is tetszenek :)
Mellesleg köszi h kiraktad a linkünket :D ...hamarosan lesz az UM-en is Linkek szekció, majd kipakollak :)

Üdv
Repeatuntil
süti beállítások módosítása