HTML

Tesztz

Dima0037 2010.06.26. 19:36

Elkapott a HÉV. Bocsi.

Az előző tesztben volt szó Justin Miller SMile című effektjéről, ami számomra hatalmas kiábrándítás és pénzkidobás volt. Nem ez az egyetlen effekt, ahol csalódnom kellett, de semelyiknél sem annyira mint ennél. Hálistennek.

Először jöjjön egy kellemetlen csalódás:

Paul Wilson - Con Cam Coincidencia

C3: Con Cam Coincidencia from Dan and Dave on Vimeo.

 Ha valaki emlékszik, erre a trükkre azt mondtam a promó alapján, hogy az egyik legjobb dolog, amit valaha láttam. Sajnos elég nagyot kellett csalódnom. Sokan panaszkodtak, hogy a promó teljesen össze van vágva, nem is lehet semmit sem látni. Dananddave azzal érveltek, hogy ha valaki megnézi a teljes performanszot ötvenszer, akkor rájön a titok nyitjára. Meg kell mondanom, hogy igazuk volt, de egy kicsit túloztak, mivel nekem egy megnézés elég volt. A videó elején leközölték a teljes performanszot, és a megnézése után ledöbbentem. ENNYI? A titok nagyon egyszerű. Sajnos. Egyáltalán nem gondoltam arra, hogy a pénzemet teljesen feleslegesen pazaroltam el, mivel a videóban vannak nayon jó tippek és ötletek, de azért valami komplikáltabb megoldásra számítottam. Attól föggetlenül az effekt még mindig nagyon jó, mutattam sokaknak, mindig bejött, de akkoris. Aki nagyon-nagyon leleplezésmániás, az nem fog örülni, de mindenki másnak még mindig meleg szívvel ajánlom, mert még mindig killer.

8/10

d+M & R3man - Thoughts of a Madman

Erre nem is tudom, mit mondjak. Azért szereztem be, mert a promó szöveg nagyon megtetszett: meggyőző volt, részletes és csodákat ígért. Beszereztem, átolvastam... Ehhh... Olyan erőltlenre sikeredett ez az ebook szerintem. Nincs benne az a Madisonos zsenialitás. Olyan III szintű lett: mindenféle random move. Vannak benne jó ötletek, ez kétségtelen, de akkora impressziót nem hagyott bennem, mint pölö a Collateral. Aki gyűjti a Danisonos termékeket, miért ne szerezné be ezt is, de szerintem mindenki tud eme ebook nélkül is élni. Ha viszont tetszett az eddigi két Cameo rutin, szerezd be, mert itt van a harmadik része is! :D

6/10

 

 

 

 

De nem csak kellemetlen csalódások vannak az életben. Van néhány olyan dolog is, amiről azt várod, hogy rossz vagy legalábbis gyenge lesz, de aztán rájössz, hogy ez bizony jó. 

Emran Riaz - Shinobi Control

1-ON-1 : Shinobi Control by Emran Riaz

Erre a vanonvanra anno azt hittem, hogy egy tucattermék, és amennyire gyengének láttam először, annyira szeretem most. Azzal, hogy megtanultam, többet nem tudtam meg annál, mint amennyit a promó megtekintése után megtudtam, viszont rájöttem, mennyire versatile ez a move. A vanonvanban megkapjuk magát a kontrollt, egy nagyon jó es meggyőző force-t, ami ugyanezt a technikát használja, és egy remek szendvics effektet, ami a Shinobit használja. Mindez nagyon jól és alaposan megmutatva, elmagyarázva. Riaz nagyon szimpatikus egyénnek tűnik. Mindenkinek ajánlom, hogy ezt szerezze be, ha még nem tette az előző Theorys akció keretében. És amit az előző bemutató posztomban írtam hülyeség, ez egy nagyon is jó move! Megéri az 5 dollárt. Ha épp be tervezted szerezni a Smile-t, inkább ruházz be erre. Ebből legalább tanulsz valamit. :D

9/10

 

 Matthew Sconce - Spin

Spin by Matt Sconce from Paper Crane Productions on Vimeo

 Ez az effekt egy amolyan kivétel, mert nem azt hittem először, hogy ez rossz, hanem már alapból tudtam, hogy ez egy fantasztikus effekt. Miután megnéztem a DVD-t, rájöttem hogy ez az egyik legzseniálisabb dolog, amit valaha láttam. Impromtu pszihokinézis kölcsönkért tárgyakkal, gyanús mozdulatok nélkül, aminek ráadásul rengeteg felhasználási módja van! VÁÓ! Ez azóta az egyik legeslegkedvencebb effektem. Mindenkit elámít, ez tényleg egy killer. Minden osztálytársam látta már (és mások), nem tudtak szóhoz jutni (jó, voltak persze akik azzal jöttek hogy "á, mozgatod az asztalt" "most csináld ezt fújás nélkül", satöbbi). Ez tényleg hihetetlen. Nagyon egyszerű, és hihetetlen dolgokra vagyunk vele képesek. Mindenkinek kötelező! 

.

 

12/10 (rekord)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dimagic.blog.hu/api/trackback/id/tr672112143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quebeck · http://www.buvesz-musor.hu/ 2010.06.28. 03:30:25

Szia!

Muszáj egyet nem értenem Paul Wilson CCC trükkjével kapcsolatban. Bár én még nem csináltam, de láttam úgy bemutatva, hogy az valami hihetetlen hatást ért el. Szerintem épp abban rejlik a zsenialitása a trükknek, hogy gyakorlatilag semmmilyen mozdulatot nem használ. Egyébként pl ugyanez mondható el az Out of This World trükkökre. Egyszerűek, meg minden, de nézői szemmel teljesen lehetetlenek. Szerintem a CCC igenis jó trükk.

Dima0037 2010.06.28. 13:01:46

@quebeck: A CCC szerintem is egy nagyon jó trükk, csak valahogy arra számítottam, hogy valami komplikáltabb megoldása lesz. Zseniálisnak hirdették a megoldást, de szerintem annyira nem lett zseniális. De az kétsgtelen, hogy ez az effekt üt, főleg a nézők szemében, és ezért sem nevezem rossz trükknek. :D

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2010.06.29. 14:09:03

Örülök, hogy veled együtt négy főre nőtt azon általam ismert emberek száma, akik nem szarozzák le kapásból a Spint a megoldása miatt. Egyetértek veled, szerintem zseniális effekt. Jó előadói képességekkel nagy hatást lehet vele elérni.

terran 2010.07.04. 07:18:12

Spinről:

műszaki egyetemen a spinről mindenki levágta, hogy miről is szól.
láthatatlanul/nem előttük csináltam a setupot.

családban bemutattam, húgom rájött rögtön (12 éves), és ő is rögtön megcsinálta, míg a nagynéném aki építész nem jött rá.
Ő azt is mondta, hogy a legjobb, hogy tudtam a másik irányba is forgatni.

Egy kicsit zavaros nekem, ki jön rá, és hogy ki nem, hogy miért működik. Lehet, hogy rosszul prezentáltam.

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2010.07.05. 11:58:28

Műszaki egyetemen tuti nem mutatnám be a Spint, valamint nem szeretem úgy előadni, hogy "csak simán forog a toll". Inkább valamilyen okot adok neki, pl. rámutat a válaszott lapra a toll vége. Ezzel picit megosztom a figyelmet, de a hatásból nem veszek le semmit.
Nekem egyébként fizikus ismerőseim nem jötttek rá :)

M!st88 2010.07.05. 13:43:36

Én is védelmembe kell, hogy vegyem a CCC-t.
Eddigi legnagyobb hatást értem le vele az általam mindig tesztközönségnek használt baráti és rokoni társaságnál egyaránt. Ez azért szerintem nem rossz, főleg úgy, hogy ugye ők így minden valaha próbált trükkömet már látták, mégis azt mondták, ez az egyik leginkább lenyűgöző.
Ahogy ma végigolvastam a blogod, időrendi sorrendben, már rögtön terveztem is, hogy írok a Shinobi controlhoz, hogy megvédjem, de látom ezt már nem kell.
Nem mellesleg pedig gratula a bloghoz, remélem a közeljövőben nem ritkulnak le a bejegyzések heti szintűnél jobban. Hajrá, így tovább!
Szabi

Dima0037 2010.07.05. 14:11:10

Na, úgy látom, beindultunk! :D Köszönöm szépen a jó és az építő jellegű kritikákat, megpróbálok rendszeresen frissíteni, de valószínűleg az lesz, hogy hetente egyszer lesz több poszt... Nehezen tudom rávenni magamat, hogy írjak, na :D
süti beállítások módosítása